Visiems baldams suteikiama 12 mėnesių gamintojo garantija.
Pagrindinės sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:
- grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ant pakuotės);
- prekė turi būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu (visos detalės pakuotės viduje, surinkimo instrukcija ir surinkimo elementai);
- kokybiškų, tačiau surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- negalima grąžinti prekės pirktos lizingo būdu.
Gamintojo garantija negalioja natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audinui.
Už grąžinamas prekes pinigai pervedami į Pirkėjo nurodytą sąskaitą pavedimu.
Už apmokėtas paslaugas pinigai negrąžinami.
Po baldo pristatymo, pastebėjus nekokybišką, pažeistą baldo elementą ar detalę rinkti baldo negalima , prašome ją nufotografuoti ir atsiūsti mums elektroniniu paštu gpleikio@mail.ru trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais. Susisiekę su gamintojais įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".